luni, 30 august 2010

Ion Constantinescu: "Visez să arbitrez pe Milan sau Manchester"

Vineri, când la Sinaia era în plină desfăşurare consfătuirea arbitrilor din lotul naţional, tuşierul Ion Constantinescu a fost omul zilei. A împlinit frumoasa vârstă de 40 de ani.
La mulţi ani cu sănătate! Colegii v-au luat imediat în colimator şi v-au făcut o surpriză plăcută.
Da. M-au cadorisit cu un superb set de ceşti pentru cafea. Cristal adevărat. Le mulţumesc tuturor, gestul m-a emoţionat până la lacrimi.
La fel de important e că, la începutul anului, aţi intrat pe lista FIFA. Mândrie mare, nu?
Mai vorbim? Satisfacţia a fost cu atât mai mare cu cât nominalizarea a venit oarecum neaşteptat. Alţii erau mai bine clasaţi, dar acum, faptul fiind împlinit, nu mă gândesc decât să reprezint cu cinste şcoala românească la meciurile internaţionale la care voi fi delegat.
Fotbal aţi jucat?
La u Craiova, Electroputere şi Sportul Studenţesc, în prima ligă. În anii '74 - '76 am evoluat şi în naţionala de tineret. Arbitru am devenit în 1984, iar debutul pe prima scenă l-am făcut în 1991, la meciul FC Argeş - Farul, pe când încă mai eram în lotul A.
Aveţi vreun model în arbitraj?
Crăciunescu şi Puhl. Mari meseriaşi.
Cu suspendările cum staţi?
Ce-s alea? N-am auzit de aşa ceva. Şi nici nu vreau să aud.
Proiecte?
Poate ajung şi eu vreodată să arbitrez pe Milan sau Manchester. M-aş bucura enorm.
Interviu realizat de Justin Gafiuc şi publicat în ziarul "Sportul românesc" din 7 februarie 1995. Şi o adăugire personală - la sfârşitul lunii mai a aceluiaşi ani, Ion Constantinescu avea să arbitreze finala Champions League, de la Viena, cu Ion Crăciunescu şi Nicolae Grigorescu, una dintre echipe fiind tocmai... Milan.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu