miercuri, 1 august 2012

Comentarii după demiterea lui Crăciunescu

Imediat după demiterea lui Crăciunescu (foto) în această dimineață în cadrul ședinței Comitetului Executiv al FRF, în cele două cotidiene de sport - și nu numai - au apărut o serie întreagă de materiale din care am să încerc să spicuiesc pentru a realiza astfel un tablou cât mai complet.
Pro Sport: Crăciunescu se simte ”lucrat”
Chiar dacă 14 cluburi din Liga I s-au declarat împotriva preşedintelui CCA, acesta susţine că numărul echipelor era mult mai mic şi că totul a fost o regie bine pusă la punct, pentru a-l înlătura.
Potrivit acestuia, cluburile din Bucureşti nu ar fi dorit schimbarea sa, "puciul" fiind regizat, probabil, de echipele mari din provincie.
"M-au executat pentru că nu am acceptat comenzi. Iniţial au zis că sunt 12 cluburi. Mă aşteptam să fiu demis înainte de începerea şedinţei. Eu m-am întâlnit separat cu cei de la Steaua, Dinamo, Rapid şi Astra, însă nu au avut nimic să îmi reproşeze. Alte cluburi au orchestrat demitarea mea. Porumboiu? Nu mai vorbesc în viaţa mea despre acest om cu care sunt şi în proces", a spus Crăciunescu, potrivit Sport.ro.
Pro Sport: Gigi Becali, atac suburban la adresa femeilor din arbitraj
După ce Ion Crăciunescu a fost demis de la conducerea CCA, Gigi Becali a comentat motivele care au dus la demiterea sa.
"13 cluburi au cerut demiterea lui Ion Crăciunescu acum 3 luni de zile. Walter şi Argăseală trebuie să respecte decizia cluburilor. Mă deranja că le lua apărarea arbitrilor. Având în vedere că s-a greşit împotriva Stelei în primele două etape este de neacceptat. Vreau să avem dreptul să cerem arbitri străini la 3 meciuri pe an. Meciul Steaua - Vaslui nu poate fi arbitrat decât de arbitri străini. Le e frică de Porumboiu. Crăciunescu a promovat multe femei în arbitraj. Ce, mie îmi trebuie femei? Ce să caute femeia în arbitraj? Le flutură ţâţele în vânt!
Dacă o să fie Balaj... ce, noi suntem idioţi? Hai să dăm campionatul de acum CFR-ului! Cu Deaconu a fost situaţia cu bricheta aia, dar nu a fost vina lui. Comisiile au decis. Nu poate spune nimeni că e corupt sau că susţine interesele cuiva. Deaconu trebuie să fie sever şi să uite de vechile prietenii", a spus Gigi Becali la Sport.ro.
Gazeta Sporturilor: Crăciunescu: ”Nu mi s-a comunicat nici un motiv”
"Am fost demis astăzi de Comitetul Executiv fără nici un motiv. Aşa au vrut cluburile din Divizia A şi aşa s-a hotărât. Mie nu mi s-a comunicat nici un motiv. Pur şi simplu m-au demis", a spus Crăciunescu pentru Mediafax. "Votul a fost ca la carte, ce să mai vorbim. Dragomir a lipsit de la şedinţă, aşa că au fost nouă voturi pentru, unul împotrivă şi o abţinere. E amuzat, a fost şi unul împotrivă, ca să nu se ştie ce şi cum... a fost o lucrătură, dar asta este", a explicat fostul preşedinte al CCA.
Gazeta Sporturilor: Crăciunescu, acuzat de favorizarea unei tinere arbitre
Preşedintele Comisiei Centrale a Arbitrilor, Ion Crăciunescu, e în centrul unui alt scandal de proporţii. Crăciunescu este bănuit de "aranjamente" cu o tânără, pe care a favorizat-o la examenul de licenţiere. Potrivit Cancan.ro, şeful CCA a cunoscut-o pe Alice Despa, o tânără arbitră din Rîşnov, la un concurs, iar de atunci au rămas foarte apropiaţi. De când a venit la cârma CCA, Crăciunescu a avut ca obiectiv să aducă cât mai multe femei în arbitrajul românesc.
Alice a intrat rapid în graţiile fostului mare arbitru de la acel trial, iar fata nu a refuzat nici o clipă o relaţie mai strânsă cu acesta, mai ales că urma să aibe mai multe avantaje, ca cel de la examenele pentru licenţa de arbitru.
C: "Ţi-am promis şi m-am ţinut de cuvânt "
A: "Abia aştept să ne revedem ca să-ţi mulţumesc cum trebuie Ştii tu la ce mă refer )"
C: "Te pupăcesc până atunci"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu