marți, 28 august 2012

Virgil Guran: "Vom juca în continuare pe Poiana"

CSM Câmpina - Caraimanul Buşteni a fost primul joc disputat pe stadionul "Poiana", după ce acesta şi-a schimbat proprietarul. Vă reamintesc că în urma licitaţiei desfăşurate joia trecută la sediul ANAF Ploieşti, Călin Radu, patronul echipei Prahova Tomşani, este noul proprietar al stadionului "Poiana" pentru suma de 702.000 lei, fără TVA. La finele jocului din acaestă după-amiază, l-am întrebat pe Virgil Guran (foto), preşedintele CSM Câmpina, dacă a discutat cu noii proprietari ai arenei şi unde îşi va disputa în continuare CSM-ul partidele de pe teren propriu. "Am avut o discuţie cu noii proprietari
şi mi-au spus că nu am de ce să-mi fac probleme: vom juca în continuare pe Poiana. Mi-a mai spus că a venit să ajute la dezvoltare fotbalului din Câmpina şi nu să dărâme o echipă, astfel încât, cel puţin deocamdată, nu se pune problema să nu jucăm în continuare aici. Probabil că la un moment dat vor demara lucrări de modernizare a arenei, vom discuta la momentul respectiv şi vom vedea ce e de făcut", a declarat Virgil Guran.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu