vineri, 31 august 2012

Unirea Câmpina - Fortuna Brazi 0-2. Florin Stăncioiu: "Mă aşteptam la mai multă determinare şi ambiţie din partea noastră"

Imediat după fluierul final al partidei de debut în Liga a III-a pentru Unirea Câmpina, antrenorul acestei formaţii, Florin Stăncioiu (foto), ne-a declarat: "În ciuda faptului că am pregătit jocul, m-am temut cel mai mult de impactul cu Liga a III-a. S-a dovedit că temerile mele au fost justificate, jucătorii mei intrând mult prea timoraţi pe teren. Respectăm adversarul de astăzi, suntem realişti, au fost mai buni decât noi, dar mă aşteptam la mai multă determinare şi ambiţie din partea noastră. Sperăm ca în cel mai scurt timp să punem la punct aceste probleme şi să începem să acumulăm puncte în clasament".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu