miercuri, 22 august 2012

Concluziile lui Stăncioiu după cantonamentul montan

La finalul partidei de astăzi, câștigată în fața formației Petrolistul Boldești cu 4-0, antrenorul principal al echipei Unirea Câmpina, Florin Stăncioiu (foto), a prezentat concluziile stagiului de pregătire centralizată la Cota 1000: ”Am avut condiții foarte bune de pregătire și sunt mulțumit de felul în care băieții au răspuns solicitărilor mele. Au fost câte trei antrenamente fizice zilnic, de intensitate ridicată, punând accentul în acest stagiu montan pe acumulările fizice. Sunt convins că rezultatele se vor vedea și am rezolvat astfel problema pregătirii fizice. În privința meciului de astăzi, începutul a fost mai greu, dar am considerat un lcuru firesc în condițiile în care de șase zile băieții nu au mai văzut mingea, având doar antrenamente fizice. Apoi, treptat, lucrurile au intrat pe un făgaș mai aproape de normalitate și ne-am impus la un scor categoric. Mai avem de lucru, dar suntem pe drumul cel bun”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu