vineri, 6 iulie 2012

Roberto Opatchi a revenit pe banca tehnică a formației CS Bănești

Tehnicianul câmpinean Roberto Opatchi (foto) a revenit pe banca tehnică a formației CS Bănești, după o pauză de aproximativ o jumătate de an. "În urmă cu trei zile am definitivat discuțiile cu cei de la Bănești și am stabilit să reluăm colaborarea. Am vrut să văd, în primul rând, ce condiții vor să asigure echipei și, spre deosebire de mandatul meu precedent la Bănești, am constatat că după alegerile locale există o mai mare deschidere față de sport în general și față de fotbal în special. Sunt condiții bune pentru acest nivel, jucătorii vor avea indemnizație de efort, prime, iar câțiva dintre ei chiar vor fi angajați la diverse societăți comerciale din Bănești.
Este o diferență de la cer la pământ între ceea ce am văzut la Bănești în turul campionatului trecut și ceea ce mi-a fost prezentat acum, există dorință pentru un sprijin real al echipei și am convingerea că vom putea face o figură frumoasă".
Roberto Opatchi s-a mai aflat la cârma formației din Bănești în turul precedentei ediții a campionatului. Reunirea lotului a fost stabilită pentru 14 iulie, perioada de pregătire de până la începerea campionatului urmând a fi presărată cu multe meciuri amicale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu