luni, 3 ianuarie 2011

Peste o săptămână începe un nou mega-concurs!

Având deja experienţa unui concurs - pe care eu îl consider foarte reuşit - am decis să încerc să organizez cu o anume frecvenţă câte un astfel de concurs. Astfel, înepând de luni, 10 ianuarie, pentu 30 de zile, veţi putea particpa la un nou concurs, cu premii senzaţionale! Premiile nu numai că sunt din ce în ce mai numeroase, dar - sper eu - acoperă şi o gamă mult mai variată din rândurile celor care iubesc fotbalul, fie că sunt arbitri, jucători sau doar... spectatori mai mult sau mai puţin împătimiţi.
Premiile, sper eu cu fotografii, precum şi detalii despre acest nou concurs veţi afla în zilele viitoare. deocamdată, am început doar numărătoarea inversă pentru concursul Sport-Câmpina, ediţia a II-a. Au mai rămas 7 zile!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu