vineri, 17 septembrie 2010

Alte ecouri la meciul lui Balaj de pe "San Siro"

Unele dintre publicaţiile de astăzi din România publică noi ecouri ale prestaţiei lui Cristian Balaj la debutul de miercuri seară, de pe "San Siro", din Champions League.Gazeta sporturilor: "Am încercat să fiu natural şi nu ştiu dacă am arbitrat mai bine decât în Liga 1. De fiecare dată îmi doresc să fiu cât mai exact. Am avut emoţii la imnul Ligii, dar apoi s-au transformat în concentrare. Asemenea jucătorilor, în Ligă reprezint România, dar şi arbitrajul românesc. Nu e mai greu de arbitrat, dar trebuie să fii cât mai exact. Mi-aş dori ca şi ceilalţi colegi ai mei să ajungă aici şi să trăiască asemenea momente. În afara emoţiilor, atunci când a cântat imnul Ligii Campionilor am simşit că îi iert pe toţi cei care au greşit faţă de mine şi m-am bucurat pentru tot ceea ce am realizat", a comentat Balaj. Întregul articol aici.
Click:„Totul este deosebit. De la organizarea impecabilă, până la comportamentul jucătorilor. Toţi te respectă. Nu am avut nici o problemă nici cu Ronaldinho, nici cu Pato, Seedorf sau Ibrahimovici. Lui Seedorf i-am arătat un galben pentru simulare, iar el şi-a dat seama că a greşit", ne-a dezvăluit Balaj. Brigada românească a stat la un holet de cinci stele, „Radisson", fiecare dintre cei şase arbitri având câte o cameră single. În dimineaţa de miercuri, după şedinţa tehnică, românii au avut două ore la dispoziţie pentru a vizita Dom-ul şi Scala din Milano, dar şi pentru a trece prin câteva magazine. Întregul articol aici.
Adevărul: În Ligă, baremul de arbitraj nu este diferit de cel de la celelalte meciuri internaţionale, aproximativ 3.000 de euro pentru central, 2.000, adiţionalii, 1.600 asistenţii şi 1.000 rezerva, la care se adaugă diurna de 300 de euro pentru trei zile. „Aş arbitra şi pe gratis în Liga Campionilor", a mai spus Balaj. Întregul articol aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu