luni, 27 septembrie 2010

Da, Adrian Enache va juca fotbal pentru CSM Câmpina!

De mai multe zile, în presa centrală - în special, cea mondenă - se vorbeşte tot mai insistent despre faptul că solistul Adrian Enache a semnat un contract cu CSM Câmpina! L-am întrebat pe Virgil Guran, preşedintele CSM Câmpina, dacă este adevărat şi dacă va putea fi văzut Adrian Enache în tricoul CSM-ului. "Da, este adevărat. Adrian Enache este prietenul meu, după cum se ştie a participat cu echipa naţională a artiştilor la un meci demonstrativ la sala Grigorescu. Am mai discutat cu el în urmă cu două săptămâni şi pentru că mă simpatizează am stabilit să semneze un contract cu CSM Câmpina şi în funcţie de timpul său va participa chiar la meciuri. Are totuşi o vârstă, dar cred că va fi interesant pentru mult lume să-l vadă pe Adrian Enache în tricoul CSM-ului jucând într-un meci oficial, fie şi numai cîteva minute", a spus Virgil Guran.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu