luni, 20 septembrie 2010

Incidente grave la Stoieneşti şi urmărire ca-n "Vestul sălbatic"

Nu trece etapă în competiţiile patronate de "don Lică" în care să nu existe inciente grave, arbitrii loviţi şi agresiuni, totul prin acordul tacit al ciracilor lui "don Lică", prin comisiile de specialitate ale AJF, care tolerează orice violenţe, mai ales la adresa arbitrilor.
Dacă aş fi răutăcios, aş putea spune că arbitrii îşi merită soarta de a fi bătuţi în fiecare etapă, după ce s-au lăsat călcaţi în picioare... Dar nu se poate aşa ceva!
Ultimul exemplu de incident, poate unul dintre cele mai grave de până acum, s-a produs ieri, la Stoieneşti. Acolo, a fost partida Triumf Stoieneşti - AS Balta Doamnei, care a fost arbitrată de Ionuţ Stanciu, asistat de Ovidiu Nuţă şi Florin Bureaţă, observator fiind Nicolae Stan. Arbitrii au încercat să-i facă datoria cât mai bine în condiţiile grele de la nivelul ultimului eşalon judeţean. La un moment dat, au anulat - corect - un gol al gazdelor, iar spiritele s-au încins. Pe acest fond, a mai fost anulat un gol gazdelor, iar jucătorii acestei formaţii au luat foc. Două palme, îmbrânceli, înjurături şi capete n gură (la propriu), iar arbitrul Ionuţ Stanciu a avut curajul de a-l elimina pe unul dintre agresori. Până la urmă lucrurile s-au mai calmat, iar arbitrul a dus jocul la bun sfârşit.
La final, presiuni enorme asupra arbitrilor pentru a nu trece în raport eliminarea şi a nu opri legitimaţia agresorului. Spre cinstea lui, arbitrul nu a cedat! Pe un fond tensionat, arbitrii şi observatorul s-au urcat în maşina cu care veniseră pentru a părăsi locul bătăliei. După nici 200 de metri, maşina lor a fost depăşită de un alt autoturism, care le-a barat brusc calea! Din acest autoturism, a coborât vijelios chiar jucătorul care fusese eliminat. S-a dus glonţ spre abritru, a tras de uşile maşinii, a forţat geamurile, a înjurat, a ameninţat, iar aceşti oameni (cei trei arbitri şi observatorul) au trecut prin clipe de groază! De ce, pentru că AJF-ul este blând şi reacţionează cu maximă blândeţe la astfel de gesturi, mângâind pe creştet atunci când ar trebui să taie în carne vie!
Trecem peste neinspiraţia delegării, Ionuţ Stanciu fiind la primul său meci la centru la seniori, dar aştept o decizie hotărâtă... măcar de această dată!

8 comentarii:

  1. Ce sa faca comisia lui Lica? Va suspenda pe viata agresorul, dar nu va trece suspendarea in carnet ca de oamenii sunt pretini demult cu agresorul si peste X etape cand arbitrul Ionut Stanciu va arbitra echipa in cauza va avea o surpriza enorma. Agresorul va fi in teren cu acte in regula. Si va arbitra cu frica tot meciul iar la sfarsit cand se va uita pe carnet va fi stupefiat oare cum naiba s-a intamplat MINUNEA. Stia ca omul e suspendat si nu are nici macar o etapa pe carnetul de legitimare.

    RăspundețiȘtergere
  2. cam intarziat cu stirea asta,asa s-a intamplat cu toti huliganii din judet,aceeasi metoda,aceeasi practica,acelasi mod similar de a prmova violenta.TRAIASCA SACOSA

    RăspundețiȘtergere
  3. Am si eu o propunere,cum gigi becali a facut faima cu valiza,la orice incident care cu siguranta nu va lipsi din campionatul judetean si unde masurile lipsesc titlul articolului as propune sa fie "Sacosa lui LICA" sau "Pusculita lui LICA",ce parere aveti
    ??????

    RăspundețiȘtergere
  4. pt anonim - daca incidentul s-a produs duminica si eu l-am publicat luni, iar tie ti se pare tarziu... e ok! Dar am si eu o rugaminte - sa-mi dai un link cu locul in care a aparut inaintea mea! daca poti...

    RăspundețiȘtergere
  5. pt unudoi si ajf-ul spunea...
    e interesanta propunerea si voi incerca sa tin cont de ea.

    RăspundețiȘtergere
  6. nu ma refeream la stire ca ai publicat-o tu tarziu,ma refeream la primul anonim ca si-a dat seama cam tarziu de unele treburi.imi cer scuze ca nu m-am exprimat cum trebuie.numai bine

    RăspundețiȘtergere
  7. sal ma si eu o intrebare dak sti ce sa intamplat cu echipa triumf stoenesti dupa comisia de disciplina ce a avut loc saptamana asta. Dupa parerea mea ar trebui dati afara din campionat deoarece nu sunt la prima si nic la a doua abatere knd la ei pe teren se intampla asta,spun deoarece am jucat acolo si stiu cum se comporta atat spectatorii cat si jucatorii pe acel "teren"dak il pot numi asa si cred k stii asta k ti-am trimis si niste poze cu acel teren fara gard etc...pot6 sa iti mai spun k un jucator a batut un arbitru chiar si la un meci in deplasare eram chiar pe teren iar acel jucator nu a primit decat vreo 12 etape sau ceva de genu iar acuma joaca bine mersi chiar fara nici o remuscare chiar am vb cu el acum cateva etape si acum sa aud k la ei sa intamplat iar incidente si ma gandeam oare nu o fi acelasi jucator??? sper k de data asta sa se faca DREPTATE.sper sa ne ti la curent dak afli ceva. ms mult.multa bafta in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  8. O precizare.nu jucatorul a venit dupa arbitru blocandu-i calea ci un suporter.

    RăspundețiȘtergere