joi, 23 septembrie 2010

Precizări interesante de la Ionică Burchi

În această seară m-a sunat Ionică Burchi. Am avut o discuţie extrem de civilizată şi de interesantă, iar fostul jucător de la Poiana m-a rugat să public o serie de precizări după materialul precedent - "Burchi a vrut să revină la CSM Câmpina..."
"Vreau să vă spun de la bun început că am tot respectul pentru acţionariatul de la CSM Câmpina. După materialul publicat pe acest blog, vreau să vă spun că, totuşi, am semnat contractul cu CS Baloteşti, chiar mâine fiind foarte posibil să debutez ca jucător, iar de luni îmi intru efectiv în pâine ca antrenor. De asemenea, vreau să vă mai spun că este foarte posibil ca tot de săptămâna viitoare să fiu antrenor şi la CS Băneşti, astfel încât la meciul de duminica viitoare, CSM Câmpina - CS Băneşti II să mă aflu pe banca de rezerve a... oaspeţilor. În schimb, vreau să precizez că nu i-am contactat pe cei doi fotbalişti, ci doar au fost nişte vorbe spuse la supărare, după ce am considerat că am fost jignit de Opatchi. El când a auzit că plec, s-a rugat de mine să-l iau ca secund sau ca antrenor cu portarii, apoi m-a sunat în săptămâna dinaintea ultimului joc al CSM-ului şi m-a rugat să-l ajut să-şi formeze echipa, pentru că eu ştiam mai bine jucătorii. Când am pus problema să mă întorc doar ca jucător, mi-a transmis prin unul dintre acţionari că nu are nevoie de un număr 10 ca mine! Mi s-a părut o mare jignire... Nu ştiu ce performanţe are el ca antrenor, pentru că de trei ani antrenează aceeaşi grupă de copii fără nici un rezultat şi fără prea mari perspective. M-a durut comportamentul lui... Nu cred că meritam aşa ceva! Am contract cu CS Baloteşti până pe 15 decembrie şi-i mulţumesc lui Dmnezeu că a aranjat lucrurile aşa cum trebuie pentru mine. Acestea sunt precizările pe care vroiam să le aduc la cunoştinţa publicului şi, repet încă o dată, acţionarii CSM-ului se bucură de tot respectul meu".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu