duminică, 5 august 2012

Ion Cojocaru nu lasă Unirea Câmpina pentru Unirea... Urlaţi!

Apariţia pe banca tehnică a formaţiei Unirea Urlaţi, în amicalul câştigat ieri cu 2-1 în faţa echipei ialomieţene Olimpia Brazi, a lui Ion Cojocaru (foto) a făcut imediat să se vorbească despre o preluare a echipei din Urlaţi de către actualul director tehnic al Unirii Câmpina. Chiar Ion Cojocaru a fost cel care a risipit orice dubiu: "Nu se pune problema să plec de la Unirea Câmpina. Este adevărat că am mai fost pe la echipa din Urlaţi, în baza relaţiei de prietenie pe care o am cu patronul de acolo şi l-am mai ajutat cu un sfat, cu o idee... Preşedintele clubului Unirea Câmpina, Bogdan Mănescu, ştie despre acest lucru, l-am informat, mi-a spus că nu există nici un impediment şi dacă s-ar pune problema să aleg, voi rămâne la Unirea Câmpina".

Un comentariu:

  1. Domnul Cojocaru trebuie sa ramana la Campina. Nu trebuie sa pierdem un om ca el . Sper sa aleaga Campina . Nu poate fi la doua echipe.

    RăspundețiȘtergere