miercuri, 23 mai 2012

Călătorii. Budapesta. Un parc și un detaliu...

La Budapesta am stat la hotelul "Omnibusz", situat în apropierea Parcului Nepliget, un fel de parc al poporului, într-o traducere liberă. Chiar în seara în care am ajuns în capitala maghiară, am făcut o scurtă plimbare în acest parc. Fără a avea nici un fel de emoție pentru nici un moment, nici o strângere de inimă, așa cum se întâmplă prin alte parcuri din România, am descoperit un detaliu, care ar putea fi aplicat și în Câmpina, spre exemplu.
Într-un colț al parcului am zărit câteva instalații sportive,
care pot fi lesne considerate și de agrement: un fel de biciclete, niște balansoare și niște leagăne, folosirea oricărui echipament de acest gen fiind nu numai gratuită, dar putându-se constitui într-un exercițiu fizic facil, ușor de realizat de orice persoană.
Continuarea, aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu