duminică, 20 mai 2012

CSM Câmpina - Astra III Ploieşti. Imagini cu brigada lui Alin Gheorghe şi câteva consideraţii

Partida CSM Câmpina - Astra III Ploieşti a fost condusă de o brigadă ploieşteană formată din Alin Gheorghe - Ionuţ Necula, Gabriel Enache. Din păcate, prestaţia brigăzii a fost una mediocră,
sub media meciului, care şi el a fost unul modest, în ciuda celor şase goluri. Ar fi atât de multe de spus despre greşelile brigăzii lui Alin Gheorghe, încât... prefer să nu mai spun nimic, cu atât mai mult cu cât nici unul dintre cei trei nu îmi par foarte deschişi să înveţe, măcar din propriile lor greşeli. Aşa că... să vă înveţe Deaconu!

4 comentarii:

  1. Mi-ar fi placut sa citesc o opinie a ta legata de arbitraj,in sensul ca si tu ai fost arbitru si poti jocul in alt mod in care il vede un spectator obisnuit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru incredere. Din pacate, dupa cum am spus si in material, au fost prea multe greseli si am considerat ca - repet, din pacate - nici unul dintre cei trei arbitri nu are disponibilitatea necesara pentru a invata din greseli.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu sunt de parere ca ar trebui evidentiat cuiva atunci cand greseste pentru ca sa stie si el ca greseste. Daca nu ii spune nimeni crede ca a arbitrat excelent pe masura notei primite de la anumiti observatori care nu prea au ce cauta in campionatul judetean!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ar fi multe de spus?...

    RăspundețiȘtergere