duminică, 12 aprilie 2009

Se întâmplă şi la case mari!

Chelsea a vrut să "umble" la arbitri!
Cotidianul "ProSport" a preluat dezvăluiri şocante despre o încercare a unui oficial al grupării Chelsea Londra de a-l influenţa pe arbitrul danez Claus Bo Larsen, înaintea primei manşe a sfertului de finală din Champions League, dintre Liverpool şi Chelsea.
Claus Bo Larsen a dezvăluit că un oficial al clubului londonez l-a rugat să nu arate cartonaşe galbene jucătorilor care erau pasibili de suspendare. Danezul este cunoscut ca un arbitru corect şi discret, numele său nefiind implicat în nici un scandal până acum. Larsen a recunoscut după Liverpool – Chelsea, scor 1-3, că i s-a cerut să protejeze anumiţi jucători ai clubului londonez. „Un reprezentant al lui Chelsea mi-a spus: «Claus Bo, aminteşte-ţi că avem câţiva jucători care au deja un cartonaş galben şi nu ne-ar plăcea să mai vadă unul şi să fie suspendaţi pentru manşa a doua». Asta se întâmpla înainte de meci”, a mărturisit arbitrul. Danezul nu a dezvăluit cine i-a cerut asta, însă a precizat că se afla la întâlnirea dinaintea meciului, unde erau prezenţi oficiali ai ambelor cluburi şi reprezentanţi UEFA. „Le-am spus că nu voi proteja pe nimeni. Dacă un jucător merită „galben“, îl voi arăta fără a sta pe gânduri”, a spus Larsen, care s-a şi ţinut de cuvânt. John Terry, căpitanul lui Chelsea, a fost avertizat după o intrare dură asupra portarului Reina şi este suspendat pentru manşa a doua. "Am fost şocat să aud că mi se cere aşa ceva. Am arbitrat multe partide importante, dar nu mi s-a întâmplat niciodată una ca asta!", a declarat Claus Bo Larsen, arbitru FIFA.
Aste pentru cine credea că la acel nivel nu se încearcă - şi de multe ori se şi reuşeşte să se "umble" la arbitri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu