vineri, 24 aprilie 2009

Decapitaţi înainte de sentinţă!

"Eu nu fac cercetări, dar văd că s-a plecat de la altceva şi s-a ajuns la fotbal. Aceşti oameni este imposibil să mai faca parte din fotbal. Sînt trist pentru situaţia în care se află fotbalul azi.CCA are un departament de disciplină care va lua în discuţie situaţia arbitrilor care azi au probleme şi care s-ar putea să aibă şi mâine. Ei nu ar mai trebui să facă parte din fotbal, chiar dacă vor fi găsiţi nevinovati", a spus preşedintele Federaţiei Române de Fotbal Mircea Sandu la RealitateaTV.
Nu mi se pare corect... În România există prezumţia de nevinovăţie, care ar trebui să funcţioneze şi în fotbal. Deoacamdată, Constantin, Corpodean, Lică şi Savaniu, chiar dacă sunt arestaţi preventiv, nu s-a emis nici o sentinţă, care să ateste că sunt vinovaţi.
În opinia mea, până nu va exista o decizie judecătorească definitivă şi irevocabilă care să ateste vinovăţia vreunuia dintre cei menţionaţi, FRF nu poate lua o asemenea decizie. Nu ar fi corect!
Acum, la fel de adevărat este că mi-e foarte greu să cred, că fie şi dacă vor fi declaraţi nevinovaţi, Corpodean sau Savaniu ar mai putea arbitra...
Dar decapitarea acestora înainte de verdictul celor care au declanşat acţiune, mi se pare... nepotrivită! Părerea mea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu