miercuri, 22 aprilie 2009

Dezamăgirea Cristian Nica

Un comunicat de presă anunţă pentru mâine, 23 aprilie, de la ora 12.00, la sediul AJF Prahova, o conferinţă de presă, având ca subiect revenirea lui Cristian Nica la conducerea Comisiei Judeţene de Arbitri. Am mai scris despre acest subiect... Şi-mi menţin punctul de vedere. Cristi Nica face o mare greşeală, iar pentru mine personal este o mare dezamăgire.
Atâta vreme cât Silviu Crângaşu rămâne în fruntea AJF-ului de unde coordonează un sistem... care e aşa cum e, atâta vreme cât nu s-au luat decât măsuri de faţadă cu huliganii de pe arenele judeţene, atâta vreme cât... Din păcate, exemplele ar mai putea continua.
Nu pot accepta nici un fel de variantă pe care probabil că Nica o va prezenta presei, cum că preşedintele AJF promite măsuri şi bla-bla-bla... Cine poate crede aşa ceva?! Eu unul, care am pretenţia că am luat contact cât de cât cu acest fenomen şi acest sistem, spun categoric NU!
Din punctul meu de vedere, Nica s-a compromis definitiv, iar dacă este adevărat că decizia de revenire a sa în fruntea CJA a fost generată de o întâlnire de taină la Casa Fotbalului, atunci lucrurile sunt mult mai grave, iar arbitrajul prahovean nu are nici o şansă să se mai facă bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu