vineri, 16 martie 2012

Cristina Dorcioman s-a întors cu amintiri frumoase din Suedia

Cristina Dorcioman (foto) împreună cu Monica Rigo şi Carmen Neagu au arbitrat în sferturile Womens Champions League partida Malmo FF - Frankfurt, scor final 1-0. Partida a avut loc aseară şi imediat după întoacerea din Suedia, Cristina Dorcioman a acceptat să povestească pentru Sport-Câmpina experienţa sa suedeză: "A fost a treia deplasare a mea în Suedia, după ce am mai fost acolo la un turneu, dar şi la o semifinală a Womens Champions League, dar atunci am arbitrat o altă echipă importantă din fotbalul feminin suedez, Umea. Pentru noi cel mai important a fost că meciul ne-a ieşit foarte bine şi am fost felicitate de reprezentanţii ambelor echipe, precum şi de observator - o doamnă din Grecia, Eleni Kiriou. Meciul a fost unul de un bun nivel,
aş spune peste nivelul ligii secunde de la noi şi ne-am bucurat mult că nu am făcut nici o greşeală şi ne-a ieşit meciul foarte bine, ceea ce s-a putut vedea în întreaga Europă - şi, probabil, nu numai - meciul fiind transmis în direct de Eurosport. Un moment foarte frumos a fost masa de după meci, unde a fost o atmosferă foarte frumoasă. Oraşul Malmo este foarte frumos, dar - din păcate - nu am avut prea mult timp pentru a-l vizita. În schimb, ne-am întors din Suedia de la acest meci important cu satisfacţia că am făcut un lucru bun. Nu ştiu dacă cineva înţelege ce simţi în momentul în care totul se termină foarte bine, nu faci greşeli la meci şi toată lumea te felicită! Cred că acest lucru şi-l doreşte orice arbitru!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu