joi, 8 martie 2012

Cristi Balaj şi ghetele sale

La meciul Rapid - Universitatea Cluj 1-1, băimăreanul Cristian Balaj a folosit în premieră un gadget de ultimă oră pentru a afla în timp real performanţele sale: miCoach Speed Cell (foto).
Adidas a lansat în urmă cu mai puţin de o lună un dispozitiv extrem de util pentru sportivi. Un gadget care transmite în mod real datele statistice despre performanţele jucătorilor sau ale sportivilor a fost folosit, în premieră, şi în fotbalul românesc de către arbitrul meciului din Giuleşti, Cristi Balaj.
Gazeta a descoperit dispozitivul montat pe gheată şi a vorbit cu "centralul". "L-am cumpărat din Germania. Am acolo un prieten de la care achiziţionez şi echipament sportiv. Este prima partidă la care l-am folosit şi cred că sunt singurul arbitru din România care are un astfel de dispozitiv", spune arbitrul.

Dispozitivul "miCoach Speed Cell" poate fi montat atât pe talpa ghetei, în interiorul ei, sau pe exterior, aşa cum a făcut-o şi cel mai bun arbitru din fotbalul românesc din sezonul trecut. Gadgetul determină distanţa parcursă, numărul de sprinturi, numărul paşilor făcuţi, dar şi distanţa parcursă la viteză maximă. "E foarte simplu de utilizat şi foarte deştept. Are o capacitate de stocare de şapte-opt ore şi se conectează la iPhone sau la calculator. Mă ajută foarte mult să aflu nivelul la care sunt în acest moment, iar cînd vine vorba de performanţă nu fac niciodată rabat. Îl conectez la calculator prin USB sau prin wireless şi cu ajutorul unui program îmi arată detaliat toate statisticile mele din meciul respectiv. Cât a ţinut meciul, cât s-a jucat efectiv, cât am alergat, caloriile arse şi multe altele!", precizează Balaj.
În plus, arbitrul meciului Rapid - Universitatea Cluj a alergat în ghete personalizate cu numele său, după modelul marilor fotbalişti. "Tot ce înseamnă echipament sportiv cumpăr din Germania. Important este să ne simţim foarte lejer în momentul în care avem un meci de fotbal", mai spune arbitrul. Ghetele purtate de Balaj costă 90 de lire sterline, aproximativ 600 de lei, iar cipul 700 de lei - scrie Gazeta Sporturilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu