marți, 1 noiembrie 2011

Astra III Ploieşti – CSM Câmpina 2-4

CSM Câmpina s-a pregătit pentru o deplasare grea în faţa unui „satelit” al prim-divizionarei Astra Ploieşti, „întărit” cu zece jucători de la „satelitul” din Giurgiu. Chiar şi în aceste condiţii, CSM-ul a făcut un meci foarte bun, a deschis scorul prin Budileanu, în minutul 9, şi chiar dacă s-a văzut egalată şi apoi condusă, prin golurile semnate de Burlacu (min. 27) şi Gafiţa (min. 31), a revenit pe tabela de marcaj până la pauză, prin acelaşi Budileanu (foto), în minutul 37.
Chiar dacă a rămas în inferioritate numerică la începutul reprizei secunde, prin eliminarea pentru două „galbene” a lui Olteanu, CSM-ul a dominat partea a doua a jocului, înscriind de încă două ori, prin George Radu (min. 57) şi Stroe (min. 78), obţinând o victorie importantă. O victorie care vine după un meci foarte bun, în faţa unui adversar dificil.
Antrenorul Ion Burchi (foto) a folosit formula: Boşilcă – Gânju, Safta, G. Radu – A. Burchi, Ilioiu, Stroe, Budileanu, Zăpodean – M. Mihai, Olteanu. Au mai jucat: Negoiasă, Negreanu, Vintilă şi Dârstaru. După meci, antrenorul Ion Burchi ne-a declarat: „Ştiam că va fi un meci greu şi aşa a fost, dar am făcut, cred eu, cel mai bun meci al nostru din acest tur de campionat. Mă bucură rezultatul, dar mai ales jocul, cu atât mai mult cu cât vine după o serie de jocuri foarte bune, începând de la cel cu Boldeştiul, dar, din păcate, jocul nostru nu a fost încununat întotdeauna cu rezultate pozitive, aşteptate de toată lumea. Am întâlnit o echipă bună, cu mulţi jucători aduşi de la Giurgiu, dar au suferit la capitolul omogenitate. Mă bucur şi pentru faptul că am dat patru goluri, dar am ajuns şi destul de uşor în faţa porţii adverse, unde ne-am creat alte numeroase ocazii. Şi aş mai vrea să apreciez că toată echipa a jucat foarte bine. În concluzie, mă bucur că am câştigat un meci greu şi sper s-o ţinem tot aşa!”

3 comentarii:

  1. la meciul cu astra au fost de 2 ori mai multi campineni dacat ploiesteni , felicitari galeriei csm .......................................................tybyas.

    RăspundețiȘtergere
  2. brovo galeria csm
    imi pare rau ca nu am fost alaturi de voi........tobosarul

    RăspundețiȘtergere
  3. tobosare, iati revansa si vino la meciul cu petrolu. sa simtit lipsa ta la tobe,,,,,,ha ha ha ,,,,,,,,,,,,,,,, hai csm ,,,,,,,,,, tybyas

    RăspundețiȘtergere