duminică, 20 noiembrie 2011

Tinereţea Izvoarele – CS Băneşti 2-2

„A fost exact opusul meciului cu Vadu Săpat”, a sintetizat antrenorul băneştenilor, Roberto Opatchi (foto), partida de la Izvoarele. Şi a mai adăugat: „Atunci, am condus noi cu 2-0 şi am fost egalaţi pe final.  Astăzi, paradoxal, după cea mai bună primă repriză de când sunt eu la această echipă, eram conduşi cu 2-0, dar am revenit repriza a doua şi am obţinut in extremis o remiză”.
Într-adevăr, prima repriză, băneştenii au dominat copios, au avut bară prin Albu, au ratat în situaţie de singur cu poarta goală prin Cristache, singur cu portarul prin Filote, au avut o posesie zdrobitoare, dar au fost suficiente două contraatacuri, două greşeli individuale ale lui Gorgan şi gazdele intrau cu 2-0 avantaj la pauză. Opatchi a schimbat sistemul de joc,
atacând cu 3 jucători, şi primul gol al oaspeţilor a picat după o lovitură liberă executată de pe partea dreaptă de Iancu, mingea a fost deviată de zid, bâlbâită de defensiva gazdelor, şi Creţu a împins-o în plasă. După ce Veselu a apărat o lovitură de pedeapsă, iar băneştenii au solicitat în zadar, în două rânduri, acordarea unui penalty, egalarea a venit la ultima fază a jocului, prin acelaşi Creţu.
Roberto Opatchi a trimis în teren pentru CS Băneşti pe: Veselu – Burlacu, Gorgan, Horja, Creţu – Dincă, Ene, Albu, Iancu – Cristache, Filote. „Din păcate se vede că nu putem alinia aceeaşi formulă de joc la două partide consecutive, iar astăzi am obţinut un punct pe care l-am muncit din greu şi pentru care am alergat mult”, a concluzionat tehnicianul băneştenilor, Roberto Opatchi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu