miercuri, 1 septembrie 2010

Marcel Lică şi Gheorghe Moise neagă veridicitatea afirmaţiilor lui Boudi

"Ne propusese un protocol deosebit"
Cei doi arbitri acuzaţi de Vasile Boudi sunt convocaţi pentru luni, la ora 10, la Parchetul de pe lângă Tribunalul Judeţean Satu Mare
Marcel Lică (foto dreapta) pretinde că n-are motive să intre în panică după declaraţiile făcute de fostul preşedinte al Olimpiei, Vasile Boudi, în cadrul anchetei deschise de Parchetul de pe lângă Tribunalul Judeţean Satu Mare. În legătură cu acuzaţia că ar fi primit bani, în sezonul trecut, la meciul cu Inter Siiu, încheiat cu scorul de 3-3, arbitrul constănţean a declarat că "este o aberaţie ceea ce a spus domnul Boudi, pe care-l înţeleg că, în situaţia de faţă, trebuie să justifice nişte sume importante, numai că va trebui să aducă şi probe pentru a-şi susţine afirmaţiile. Eu l-am cunoscut pe preşedintele Olimpiei abia la acea partidă şi, până atunci, n-am avut nici o tangenţă cu dânsul. Apoi, l-am mai arbitrat o singură dată, acasă, la întâlnirea cu Dinamo, pierdută de sătmăreni cu 0-4. Înainte de meci, a propus brigăzii (n. r. - Marcel Lică - Marian Toader - Iulian Spătaru) să meargă la un protocol mai deosebit la localul . Am refuzat însă să dăm curs invitaţiei, ştiind de la colegii care fuseseră înainte că acolo este mult gălăgie, cântă muzica până spre dimineaţă şi nu te poţi odihni ca lumea. De aceea ne-am cazat la un hotel din centrul oraşului, unde am putut să stăm liniştiţi. Oricum, n-ar fi avut de ce să se mai agite la întâlnirea cu Inter, pentru că Olimpia era ca şi promovată în acel moment. Nu-mi explic de ce a făcut referiri tocmai la acest meci". Întrebat dacă a avut cândva vreun diferend cu Boudi, Lică a răspuns că "n-am purtat niciodată o discuţie mai aprinsă cu dânsul. Ba chiar îmi lăsase o impresie de om educat". Purtătorul ecusonului FIFA a confirmat că se va prezenta luni dimineaţă, la ora 10, la Parchetul de pe lângă Tribunalul Judeţean Satu Mare pentru a fi audit şi confruntat direct cu Vasile Boudi. "N-am nici o reţinere şi mă duc acolo cu inima deschisă şi cu conştiinţa curată", a mai mărturisit arbitrul din Constanţa, care a adăugat că "am înţeles că sunt mai mulţi colegi în aceeaşi situaţie cu a mea".
În schimb, surprinzător, Gheorghe Moise (foto stânga) susţinea ieri după-amiază că nu ştie nimic despre acuzaţiile făcute de Boudi şi că nu i-a venit nici o citaţie de la Satu Mare. "E treaba lui Boudi ce spune. Nu mă interesează şi nu mă afectează în nici un fel! De ce să mă afecteze? Eu m-am dus la Piteşti, am arbitrat şi m-am întors acasă, nu m-a interesat altceva. Şi eu pot să spun că am dat bani nu ştiu cui, dar, dacă nu am nici o probă, degeaba".
Articol publicat în ziarul "Pro Sport" din data de 11 decembrie 1998, sub semnătura lui Justin Gafiuc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu