miercuri, 2 noiembrie 2011

Am inaugurat o nouă rubrică

Am decis să inaugurez o nouă rubrică. Unii i-ar putea spune pompos „editorial”, eu am numit-o doar „o părere” şi voi încerca să scriu cu o oarecare frecvenţă despre subiecte asupra cărora consider că merită să ne aplecăm mai mult. Sper să vă placă...
Avem un stadion. Ce facem acum cu el?!
Despre noul stadion „Ilie Oană” din Ploieşti s-a scris numai la superlativ în cele mai bine de 5 săptămâni de la inaugurarea sa. Am fost de trei ori la meciuri pe noua arenă şi trebuie să recunosc că mi-a plăcut – atmosferă frumoasă, nocturnă impecabilă, tribunele aproape de teren, aproape totul concură spre o arenă tipic britanică, aşa cum se spune că ar fi fost sursa de inspiraţie a arenei care şi-a căpătat repede supranumele de „OZN”. (continuarea, aici)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu