miercuri, 19 octombrie 2011

Mai sunt 4 zile până la

„Derby della Campina”
CSM Câmpina – Unirea Câmpina este cel mai aşteptat meci al anului în Câmpina fotbalistică. Şi nu numai, aş zice eu… V-am promis că în fiecare zi până la „Derby della Campina” vă voi prezenta o avanpremieră a acestui joc, care naşte foarte multe orgolii şi ambiţii. După ce v-am prezentat detalii de la primul meci între cele două echipe şi după ce aţi putut afla ce spun căpitanii şi antrenorii celor două echipe, astăzi am decis să vă prezint ce cred despre „Derby della Campina” cei doi preşedinţi ai cluburilor: Virgil Guran (CSM Câmpina) şi Mărgărit Ciubotaru (Unirea Câmpina).
Virgil Guran, CSM Câmpina:
„Ar fi fost foarte bine ca la momentul acesta Câmpina să aibă o singură echipă cu care să se lupte pentru câştigarea campionatului şi promovare în Liga a III-a. Cred că era mult mai bine şi corect pentru toţi iubitorii fotbalului din Câmpina dacă am fi putut să ne aflăm toţi câmpinenii de aceeaşi parte a baricadei în lupta cu o altă formaţie, poate CS Vispeşti Blejoi, şi să nu fim împărţiţi şi din acest punct de vedere. Sigur, ne dorim victoria, aşa cum ne-o dorim în fiecare meci şi sper să asistăm la un spectacol sportiv cât mai frumos”.
Mărgărit Ciubotaru, Unirea Câmpina:
„Pentru noi este un meci important, dar nu decisiv. Avem un parcurs pe care ni l-am propus şi pe care l-am respectat până acum. Pe noi ne interesează mai puţin adversarul, mai important este să ne facem şi să ne impunem jocul nostru. Aşa cum am abordat toate celelalte jocuri şi pe acesta îl vom aborda la victorie. De asemenea, aş dori, prin intermediul dvs, în numele conducerii clubului FC Unirea, să transmit tuturor spectatorilor care vor veni la meciul de duminică, indiferent de echipa pe care o susţin, să dea dovadă de fair-play, să-şi încurajeze în mod sportiv formaţia favorită pe toată durata jocului şi să dea dovadă de respect faţă de toţi ceilalţi participanţi la acest spectacol sportiv”.

Un comentariu:

  1. mare lucru un meci ca oricare alt meci ,si daca promoveaza una din ele ce se rezolva /se face vreo performanta asa de mare nu cred, sta un an sau doi in divizia c si cind nu mai are bani pica si tot asa

    RăspundețiȘtergere