sâmbătă, 9 mai 2009

Unirea Câmpina - CS Ceptura 5-3 (1-1)

Atmosferă frumoasă sâmbătă de la ora 11.00 pe stadionul "Rafinăriei", la partida dintre Unirea Câmpina şi CS Ceptura. Un spectacol cu opt goluri şi numeroase alte ratări.
Câmpiennii au deschis rapid scorul prin Burlacu, în minutul 2, după care a ratat exasperant de mult, din aproape toate ocaziile posibile şi... imposibile. Şi aşa cum se întâmplă în fotbal, cu numai câteva minute înainte de pauză a survenit... egalarea. Aşa că repriza secundă a însemnat o luptă pentru supremaţie şi adjudecarea celor trei puncte puse în joc. Iar de fiecare dată când câmpinenii marcau, oaspeţii reuşeau să egaleze după numai câteva minute, de fiecare dată în urma unor faze fixe. În cele din urmă, forcingul de final al gazdelor a fost decisiv, elevii lui Pălănceanu şi Corcodel impunându-se finalmente cu scorul de 5-3, prin punctele marcate de Burlacu (2), Vane (2) şi Cazan.
Antrenorii Marius Pălănceanu şi Daniel Corcodel au mizat pe următoarea formulă: "Păpuşoiu - Brânzea, Cazan, Neagu, Flaidăr - Năstase, Plăvache, Basma, Fl. Stoica - Vane, Burlacu. Au mai jucat: Coman, Nichifor.
Imediat după joc, antrenorul Marius Pălănceanu ne-a declarat: "A fost un joc frumos, spectaculos, cu multe goluri, care cred că a plăcut publicului spectator. Noi am resimţit lipsa unor jucători importanţi, am ratat foarte mult în prima repriză şi am păcătuit în defensivă la fazele fixe în repriza secundă. pe final, am fost mai proaspeţi, mai bine pregătiţi din punct de vedere fizic şi am reuşit să ne apropiem o victorie care poate fi foarte importantă".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu