luni, 18 iunie 2012

Finala Cupei a fost ultimul meci al lui Ion Burchi ca antrenor al CSM-ului. Şi ultimul meci al CSM-ului...

Finala Cupei României, faza judeţeană, dintre CSM Câmpina şi CS Vispeşti Blejoi, a fost ultimul meci pe banca tehnică a formaţiei câmpinene pentru antrenorul Ion Burchi (foto - alături de fostul său patron, Virgil Guran).
"Burchi a terminat contractul cu CSM Câmpina. La echipa care se va forma în Câmpina, pentru că eu cred în continuare că soluţia cea mai bună pentru fotbalul de performanţă din Câmpina va fi o singură echipă, nu vom mai fi doar noi cei care să decidem. Probabil că va fi o structură mai complexă, în care va fi implicată şi Primăria, şi la care cred că se vor alătura şi alţi oameni de afaceri locali. În plus, din câte ştiu, Ion Burchi nu cred că are licenţa de antrenor necesară unei echipe din Liga a III-a", ne-a precizat preşedintele CSM Câmpina, Virgil Guran.
La rândul său, tehnicianul Ion Burchi ne-a declarat:
"Mi-am încheiat contractul şi, din câte am constatat eu, proiectul CSM Câmpina s-a încheiat. Am vorbit chiar astăzi cu domnul Guran şi mi-a transmis că pot să-mi caut o altă echipă. În plus, mi-a cerut să le transmit şi celor mai mulţi dintre jucători că pot să-şi caute alte echipe, în vreme ce o listă destul de restrânsă de vreo 5-6 jucători ar urma să facă parte din noua echipă a Câmpinei. Dacă viitoarea echipă a Câmpinei va dori să apeleze la serviciile mele de antrenor, vom discuta la momentul respectiv".
Este un subiect asupra căruia voi reveni.

3 comentarii:

  1. cam atat si cu CSM Campina

    RăspundețiȘtergere
  2. rusine ....rusine....rusine sa va fie...!!!F.U.C.

    RăspundețiȘtergere
  3. asta e viata nu putea sa ramana ion burchi la echipa 100 de ani sau echipa 100 de ani.Oricum ionica burchi are oferte nu duce dorul.Asta e mergem mai departe.R.I.P.C.S.M.

    RăspundețiȘtergere