sâmbătă, 30 iunie 2012

Al doilea meci din barajul pentru Liga lu' Lică a amânat verdictul pentru marţi

Voinţa Vadu Părului - Găzarul Surani 6-1
Marţi, 3 iulie, de la ora 17.30, pe stadionul "Matizol" din Ploieşti va avea loc meciul decisiv, Voinţa Vadu Părului - Unirea Cocorăştii Colţ, câştigătoarea asigurându-şi un loc în viitoarea ediţie a Ligii lu' Lică. În caz de egalitate, nu va conta golaverajul din celelalte două meciuri de baraj, ci se va trece la prelungiri şi, eventual, lovituri de departajare.

4 comentarii:

  1. fiind suporter csm campina , am fost la cocorasti colt cu echipa de fotbal . desii am castigat , am ramas cu impresii foarte proaste despre comuna sii mai ales de oamenii din zona . asa ca , as dorii ca vointa vadu parului sa castige barajul de marti , ca sa pot sa merg in deplasare sa descoper o noua zona a judetului si sper oameni harnici sii CIVILIZATI . succes vointa . tybyas

    RăspundețiȘtergere
  2. ai fost pe noul teren de fotbal al celor de la UNIREA COCORASTII COLT?????DACA NU! MERGI TE ROG SA VEZI CEVA FOARTE FRUMOS PENTRU O COMUNA CARE FOTBALUL NU ERA PE PRIMUL LOC:)!

    RăspundețiȘtergere
  3. salut. daca ai posibilitatea, te rog trimite-mi niste poze cu "noua arena" din Cocorastii Colt! multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  4. e suberba arena de la cocorastii colt!am vazut-o si eu;)

    RăspundețiȘtergere