miercuri, 18 aprilie 2012

Mara: "Acum, echipa este pe primul plan"

După ce unul dintre finanțatorii clubului Unirea Câmpina, Bogdan Mănescu, a lansat o serie de acuze la adresa colegilor săi din conducerea clubului, președintele executiv al clubului, Mărgărint Ciubotaru "Mara" (foto), ne-a declarat: "Acum, pentru mine, echipa este pe primul plan... Suntem pe locul întâi și îmi doresc foarte mult să promovăm. Atmosfera din cadrul echipei este foarte bună și nu mă interesează ce spun unii sau alții. Bogdan nu a înțeles ce i-am transmis eu la un moment dat... Nu încearcă nimeni înlăturarea lui de la echipă, ci dimpotrivă, îmi doresc să-l mențin alături de noi".

Un comentariu:

  1. DL MARADONA DUPA CUM JUCATI SINTETI PENIBILI IA-TI CANDU DE LA PROMOVARE CA ESTE TARE DEPARTE DUPA JOC AVETI ECHIPA DE LOCUL5 FARA ARBITRI NU PUTETI E CLAR ASTA AVETI NISTE REZERVE DE CASCADORI RASULUI PTR EI TREBUIA SA LUATI GECI DE LA COPI NU DA-TI DOVADA DE ECHIPA DE LOC ?

    RăspundețiȘtergere