miercuri, 22 decembrie 2010

Repartizarea premiilor la concurs

În urma votului şi a exrimării opţiunilor câştigătorilor, astăzi sunt în măsură să vă prezint clasamentul final şi premiile acordate fiecărui câştigător:

1. alexandruchivu - Alexandru Chivu, Ploieşti - echipament arbitru, Diadora, tricou şi şort, negru, folosit în LigaI
2. florinel1991 - Florin Dumitru, Corlăteşti - echipament de joc Legea, tricou şi şort
3. jandarmul nae - Ion Nicolae Alexandrescu, Câmpina - breloc Werder Bremen
4. Nyko - Nicolae Oprea, Tg. Vechi - breloc Lech Poznan
5. FlorinP - Florn Paltanea, Ploieşti - fanion mare Dinamo Bucureşti
Îi felicit pe câştigători, vă mulţumesc încă o dată tuturor pentru participare şi îi invit pe câştigător să mă contacteze telefonic, pentru a stabili modul în care vor intra în posesia premiilor.
De asemenea, vă rog să-mi transmiteţi părerea voastră despre acest concurs, eventuale sugestii pentru îmbunătăţirea procedurilor şi vă reamintesc tuturor că din 10 ianuarie va începe un nou concurs, cu premii şi mai valoroase şi mai numeroase.

6 comentarii:

  1. bine ar fi fost sa dai premiile la toti in acceasi zi sa ne cunoastem si noi sa vedem cu cine am concurat eventual sa bem o cafea. asta este parerea mea ,cred ca nu este greu sa fixam o zi in care sa ne intalnim

    RăspundețiȘtergere
  2. Da. Ar fi o idee buna... Poate la urmatorul concurs... E o problema faptul ca nu sunt toti din Campina... Oricum, multumersc pentru sugestie!

    RăspundețiȘtergere
  3. cu placere , sa asteptam si parerea lor si poate cine stie se poate

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu propun sa faci un interviu cu toata lumea... ceva gen interviul cu Oprea, Antonie.

    RăspundețiȘtergere
  5. Iti urez Craciun Fericit alaturi de familie, cat despre premiul castigat te-as ruga sa il pastrezi pana cand ajung eu prin Campina sau pana cand vor avea meci acolo unii din prietenii mei arbitrii.
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  6. ms pentru premiu l-am primit.la multi ani!

    RăspundețiȘtergere