joi, 25 februarie 2010

Aştept fotografii cu terenurile şi vestiarele din Prahova!

De mai bine de 20 de ani, arbitrii menţionează în rapoartele lor de arbitraj condiţiile - de cele mai multe ori - jalnice de pe terenurile de fotbal, mai ales la Ligile B şi C. Ce s-a întâmplat? Practic, nimic!
Tocmai plecând de la acest trist adevăr, am purtat mai multe discuţii cu unii arbitri şi am decis să încerc o altfel de rezolvare. Pentru asta am nevoie de ajutorul vostru, al tuturor arbitrilor din judeţul Prahova. Vă propun ca la fiecare meci pe care îl veţi arbitra să fotografiaţi - cu telefoanele mboile sau chiar cu aparate foto - vestiarele arbitrilor şi porţiunile din terenul de joc, unde fie lipseşte gardul împrejmuitor, fie regăsiţi ditamai balegile, fie iarbă înaltă până la genunchi, fie... orice alte "minunăţii" mai găsiţi pe maidanele judeţului.
Aşadar, după fiecare meci, vă aştept pe toţi să-mi trimiteţi fotografiile voastre la adresa de email neculai2000@yahoo.com, cu scurte precizări privind terenul respectiv şi ceea ce aţi constat la faţa locului. Poate aşa reuşim să mişcăm în vreun fel lucrurile şi "gospodarii" arenelor prahovene vor trece la treabă! Măcar să încercăm!
Vă aştept cu fotografii!

4 comentarii:

  1. foarte buna ideea.ma bucur ca dupa o perioada asa mare de timp cineva incepe sa se implice u adevarat in activitatea fotbalistica din judetul nostru.inca o data felicitarile mele si sper ca macar acum cineva sa se sesizeze si sa demareze o actiune de renovare sa zic asa a "maidanelor" prahovene

    RăspundețiȘtergere
  2. noi ca arbitrii vrem terenuri??? problema este la noi!!! de ce sa alerg eu ”n” km la probe cand in prima etapa arbitreaza tot analfabetii si cei care deschid usa cu capul pe la ajf???

    RăspundețiȘtergere
  3. incearca sa gandesti altfel.nu ai acum prima etapa care de fapt e cupa romaniei dar vei avea saptamana viitoare si ceea ce ai citit mai sus reprezinta incercarea de a creste calitativ atat calitatea si siguranta terenului de joc cat si spectacolul sportiv.faptul ca nu ai acum meci ar trebi sa te ambitioneze si mai mult si sa dovedesti in teren la urmatorul meci ca esti mai bun decat ceilalti si sa te preocupe propria prestatie si nu a celorlalti.si nu cred ca suntem noi in masura sa judecam prestatia celorlalti colegi ci doar observatorul de joc.apropo....uita-te si vezi ce brigazi sunt majoritatea arbitrii de la lot.si daca tot e asa de ce nu ai spus asta in sedinta de joi?sau daca e asa si avem ceva de spus spunem in fata nu publicam comentarii cu anonim.si inca o chestie si eu sunt unul din colegii tai si nici eu nu am meci si nu sunt asa nervos....personalitatea arbitrului trebuie sa se refere prin calmitate si stapanire de sine dar din cate vad ar trebui sa mai lucrezi putin la stapanirea emotiilor.un arbitru

    RăspundețiȘtergere
  4. eu cred ca tu nu sti ce vb. povesti de genul celor auzite joi la sedinta aud de 6 ani de can sunt eu arbitru. poate tu esti mai tanar si inca visezi dar o sa te convingi la un momendat ca nimic nu se va schimba.

    RăspundețiȘtergere