miercuri, 25 mai 2011

Antrenorul Roberto Opatchi a demisionat de la conducerea CSM-ului

Roberto Opatchi a demisionat din funcţia de antrenor al formaţiei CSM Câmpina, imediat după meciul de duminică, pe care l-a câştigat cu 3-2 în faţa echipei Cetatea Coada Izvorului. Detalii despre acest gest, surprinzător pentru mulţi, în interviul care urmează.
Roberto, ai demisionat cu trei etape înainte de final de la conducerea CSM. Ce s-a întâmplat?
Am considerat că este spre binele ambelor părţi. Cred că mi-am făcut datoria faţă de echipă, iar acest lucru este dovedit de rezultate şi, fără falsă modestie, nu ştiu dacă în Câmpina vreun antrenor a mai reuşit 22 de victorii în campionat din tot atâtea meciuri. Acest rezultat nu mi se datorează numai mie, ci băieţilor, care au dat dovadă de caracter şi seriozitate, dar şi, nu în ultimul rând, acţionarilor care au asigurat condiţii de pregătire foarte bune.
Şi, totuşi, de ce ţi-ai dat demisia?
Hm... Au fost prea multe victorii şi poate a intervenit o anume plafonare din partea tuturor factorilor.
Nu îţi pare rău că nu vei savura bucuria promovării alături de echipă?
Mie de obicei îmi place să savurez singur astfel de momente... Mi-e de-ajuns...
Unde consideri că se află CSM-ul acum faţă de momentul în care ai preluat funcţia de antrenor al acestei echipe?
Din punctul meu de vedere - şi cred că nu sunt subiectiv - am preluat un lot mediu ca valoare pentru nivelul la care se aflau. Prin munca acestor băieţi şi a altor câţiva pe care am reuşit să-i aducem împreună cu conducerea executivă am reuşit să facem o echipă care să nu aibă nici un fel de probleme în campionatul din care mai sunt trei etape. Pentru anul viitor, după părerea mea, având în vedere actualul lot şi pentru a se putea atinge obiectivul deja anunţat public de conducerea clubului, promovarea, ar fi nevoie de un antrenor şi vreo patru jucători experimentaţi, câte unul în fiecare compartiment.
Ce urmează pentru tine în continuare?
Simt nevoia unei vacanţe, să mă liniştesc, şi apoi voi accepta orice ofertă serioasă din partea oricărei echipe care poate să îndeplinească nişte condiţii pe care le voi pune, atât din punct de vedere financiar, cât şi din punct de vedere al condiţiilor de pregătire. Şi aici mă refer şi la un lot de jucători care să fie plătiţi corect, pentru că fără bani nimeni nu face nimic, şi cu nişte acţionari care să accepte să nu se amestece în treburile tehnice ale echipei, eu ca antrenor fiind singurul responsabil pentru rezultate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu