sâmbătă, 23 ianuarie 2010

„Sper ca şi jucătorii să înţeleagă problemele financiare”

- declară antrenorul formaţiei Unirea Câmpina, Marius Pălănceanu
Singura reprezentantă a municipiului Câmpina în eşalonul de elită al fotbalului judeţean, Unirea Câmpina şi-a reluat pregătirile pe 16 ianuarie. În prima săptămână, sub comanda antrenorilor Marius Pălănceanu şi Daniel Corcodel, s-au desfăşurat primele antrenamente.
Despre acest nou început, antrenorul Marius Pălănceanu ne-a declarat: „Eu am înţeles problemele financiare prin care trece clubul nostru, la fel ca alte destule cluburi din Liga A Prahova. Sper ca şi jucătorii să înţeleagă problemele financiare prin care trecem. Din punct de vedere strict sportiv sper să facem faţă în continuare exigenţelor din Liga A. Pregătirea o vom desfăşura acasă, iar după cele patru antrenamente desfăşurate în prima săptămână, de la sfârşitul acestei săptămâni vom începe şi seria meciurilor de verificare, primii adversari pe care deja i-am contactat fiind Carpaţi Sinaia şi CS Cornu. Apoi, vom încerca să jucăm şi în compania unor echipe din Liga a III-a, astfel încât reluarea sezonului oficial să ne găsească pregătiţi. Din punct de vedere al lotului de jucători, nu a venit nimeni, nu a plecat nimeni. Cel puţin deocamdată... Din cauza problemelor financiare nu cred că se pune problema să aducem vreun jucător, dar eu mi-aş dori un jucător de picior stâng şi mi-aş dori să-l putem readuce la echipă pe Adrian Cârstei, care a fost împrumutat la CS Cornu. Pentru returul actualei ediţii de campionat ne-am propus o clasare cât mai bună, chiar să urcăm câteva poziţii faţă de momentul actual, dar, în acelaşi timp, aş vrea şi să continui procesul de întinerire, aşa cum am procedat în ultima etapăa turului, la Buşteni, atunci când au jucat mulţi dintre juniorii din propria noastră pepinieră şi au făcut-o foarte bine. Vreau să le dau multor copii această şansă, astfel încât – dacă ne revenim şi din punct de vedere financiar – în sezonul viitor să fim cea mai puternică formaţie din primul eşalon fotbalistic judeţean”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu