luni, 5 octombrie 2009

"Mara" se retrage din fotbal!

Luni dimineaţă m-am întâlnit cu Mărgărit Ciobotaru „Mara“ (foto), care era încă foarte afectat de ceea ce s-a întâmplat la meciul dintre Unirea Câmpina şi Intersport Plopeni. "Mara" mi-a declarat fără ocolişuri: „Gata! Nu se mai poate! După meciul de sâmbătă am stat toată noaptea şi m-am uitat la caseta jocului cu Plopeni şi am decis să mă retrag din fotbal. Nu se mai poate... Nu mai rezist... Am decis să iau această măsură radicală atât din cauza dificultăţilor financiare, dar şi pentru că nu accept ca munca şi sănătatea mea să fie distruse de un arbitru. Au fost atât de multe greşeli în partida cu Plopeni şi toate împotriva noastră, încât am decis că nu mai are rost să continui. Le-am plătit jucătorilor primele la zi şi i-am anunţat pe ceilalţi acţionari de decizia mea, care este una definitivă!“

3 comentarii:

  1. nu cred ca se poate lasa ca iubeste prea mult fotbalu si echipa..

    RăspundețiȘtergere
  2. nu cred ca se lasa de fotbal.este prea implicat sentimental.iar cu banii....gaseseste el resurse in final

    RăspundețiȘtergere