vineri, 21 ianuarie 2011

AJF-ul lui "Don Lică" vrea... transparenţă! Ha, ha, ha...

Am auzit una bună... AJF-ul lui "Don Lică" vrea transparenţă! Uauuuu... Ha, ha, ha...
Prin purtătorul "neoficial" de vorbe al lui "Don Lică", într-un cotidian judeţeană anunţă rituos că
"din retur, toate deciziile Comisiei de Disciplină vor fi afişate pe site-ul oficial al AJF, în încercarea de a face activitatea cât mai transparentă"!!! Ha, ha, ha...
Vor fi afişate pe site-ul respectivei instituţii şi hotărârile Comisiei de Apel? Pentru că - spre a lua numai un exemplu, din mult prea multele la îndemână - echipa Tricolor Varniţa, după ce a fost exclusă din toate competiţiile de Comisia de Disciplină, a revenit spectaculos după vreo două-trei săptămâni, graţie Comisiei de Apel din subordinea lui "Don Lică". Astfel, dacă vor fi publicate doar hotărârile Comisiei de Disciplină, toţi ne vom minuna de ce reapare echipa respectivă în competiţii... Şi, din păcate, sunt multe exemple şi în privinţa unor jucători, suspendaţi cu tam-tam, dar care joacă bine-mersi după numai câteva etape... Şi sunt atâţia arbitrii care poit depune mărturie că am dreptate... Şi o ştie şi "Don Lică"... şi... scribul său la comandă!
Nici nu s-a reluat campionatul şi au şi reînceput porcăriile!

5 comentarii:

  1. aici ai dreptate,tocmai m-am intalnit intamplator cu un delgat al unei echipe si am mai vorbit de una alta printre care si fotbal,si am ajuns tocmai la sanctiuni disciplinare si batai pe stadioane.Ce credeti ca imi zice "iti fac eu intrare la nea titi" ii dai la jumate dar fara chitanta......chitanta probabil o doneaza la fabrica de hartie de la busteni care tocmai s-a darmat.pai e corect mai oameni??acum am inceput de abia sa ii inteleg si pe unii arbitrii.....rusinica pt ajf

    RăspundețiȘtergere
  2. nici un ha ha ha,hai sa vedem intii si apoi sa vorbim.poate,................ ,chiar nu credeti? eu mai am un pic de rabdare si un 20% sperante.

    RăspundețiȘtergere
  3. bai rugamintea mea este sa.vorbiti corect ce vreti sa spuneti ,adicacu ne titi nui chiar asa cum vreti voi, cu el la birouri competiti merge bine nu mai vorbiti voi cu delegati parati sau slabi nu stiu ce urmariti,parerea mea este ca ajf merge destul de bine sa conduci aproape 110 chipe in judet atat dnul crangasu si negoita si achimescu si nea radu si toate comisiile din ajf lasatile asa cum sant nu mai bagati stambe si nu mai ,.ha ha ha ca degeaba radeti fraierica

    RăspundețiȘtergere
  4. Pt ultimul comentariu anonim: avand in vedere antecedentele lui "don Lica", da-mi voie sa am o alta parere... M-as bucura sa ma insel, dar dupa ce se reia campionatul vor aparea noi episoade care sa atestea ca - din pacate - am dreptate. Cat despre "fraierica"... sa fii sanatos!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. pentru ultimul anonim o mica intrebare...:Sa inteleg ca esti unul din cei fara chitanta??

    RăspundețiȘtergere